ÉRTÉKESÍTÉSI AUKCIÓK
Eredményesség - az értékesítési árak növelésével

Az online aukcióztatás talán legismertebb, hagyományos módszere a növekvő licitekkel működő értékesítési aukció. A “ki ad többet érte” elven működő aukciókra számos példát találunk a piacon (pl. eBay), de ezek főleg a C2C, azaz a magánszemélyek közötti adás-vételeket foglalja magába.
Cégünk az értékesítési aukciós szolgáltatásával a B2B (business to business) terület, azaz a vállalatok közötti tranzakciókat tartja szem előtt.
Például egy elfekvő raktárkészletek és amortizálódott eszközök gyors kiárusítása esetében egy gazdálkodó szervezet szempontjából a fő cél az alacsony forgási sebesség gyorsítása és a forgótőke felszabadítása. Mindezt kiegészítheti a termékek havi automatikus áresésének, a tárolási és kamatköltség miatt keletkező veszteségforrásainak minimalizálási szándéka.
Az online értékesítési aukció tökéletes megoldás az eladási ár maximalizálásának és az értékesítés egyéb paraméterinek optimalizálására!
A nyílt (magánszemélyek számára is elérhető), vagy zárt (csak megadott partneri kör számára elérhető) internetes aukciók megszervezése és menedzselése azonban speciális szakértelmet és tapasztalatokat igényel.
Online értékesítési területre (B2B, B2C, C2C) specializálódott szakértőink segítenek Önnek! Az Ön termék- és szolgáltatás portfoliójának átvilágítását követően, munkatársaival közösen dolgozzuk ki a cége profiljának leginkább megfelelő online aukciós értékesítési stratégiákat, csatornákat és a sikerességhez elengedhetetlenül szükséges napi rutinokat.